matkalla

matkalla

torstai 19. maaliskuuta 2015




Tässä keväässä on ollut ihmeellistä se että se kuljettaa minua päivästä seuraavaan kaikissa kiireissäkin levollisena.
En ole varmaan koskaan aikaisemmin nähnyt taivasta sellaisissa väreissä kuin tänä keväänä.Tai sitten en ole ehtinyt sitä katselemaan.Nauroimme toisen tyttären kanssa tänään soppakulhojen ääressä Hietaniemen torin Soppakeittiössä -selvisimme talvesta kesän kynnykselle!Torilla olivat jo ensimmäiset kirpputori myyjät kippoineen ja kampsuineen.
Hän kertoi nähneensä kolmen joutsenen uivan kotirannassaan.Minä katselin kotiintullessani ensimmäistä joutsenparia lentämässä lähirantaan.Haluan muistaa aina miltä tuntuu hymyillä vilkuttamisen jälkeen vielä itsekseen.

3 kommenttia:

  1. Tykkään niin tuosta viimeisen lauseen synnyttämästä mielikuvasta, minä näen sinut siinä.
    Nämä keväisen valon päivät ovat olleet lahja, saavat kyllä kaiken kiireenkin taka-alalle, kuin melkein väistämättä tulee pysähdyttyä vähän väliä ja ihailtua näitä ihmeellisiä hetkiä, on ihana lahja saa elää kevään tulo.
    Kaunista hyvää viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos himalaiskulta ystäväni!Nytkin hymyilyttää:D
      valo antaa voimaa jonka luulin haihtuneen itseltäni.Olen verkkainen jotenkin kaikki on taas pitänyt opetella uudelleen mutta tuskin se haittaa mietin.Katselen ja pysähtelen ja nuori vuorollaan kulkee vierelläni ja jää odottamaan kunhuomaan minun jääneen taakseen:) odotan jo niin lämmintä etten suostu edes ajattelemaam etteikö kesä sellainen olisi.Meillä pieni uusi rakkain katseli minua eilen suoraan silmiin ja hymyili .Onni on saada olla vierellään.Voimia sinulle arkeen ja kaikkea hyvää viikonvaihteeseesi -tee on ollut mieluista meille kaikille

      ps pieni posti lähti sinullekin päin.

      Poista
  2. Uusi, mutta tunnistettava paikka!
    Tuli erilaisen aika. Onnea tänne.

    VastaaPoista